Wgłębmy się w ulotkę, jak zwracać się do klienta?!

Agitkę mamy możliwość rozłożyć na elementy graficzne i tekst, które to się bezbłędnie dopełniają. Ważną zasadą projektowania agitki, jest zainicjowanie przygotowywania od spisania treści. Nigdy nie startuj od wykonywania układu plastycznego, stanowi to niezwykle częsty grzech który niezwykle oddziałuje na efektywność sprzedażową agitki a także pozostałych form marketingowych.Jeśli dziwisz się dlaczego tak bywa, to wszelki detal plastyczny ulotki musi być stworzony do treści bynajmniej nie odwrotnie, dzięki temu unikniesz w bardzo wielu wypadkach sporządzania skończonego układu od podstaw i każdy jej motyw będzie perfekcyjnie do niej dopasowany pod względem graficznym a przede wszystkim umożliwi sytuowanie treści w taki sposób, aby odbiorca zaintrygował się naszą ofertą.

Mnogość osób lub instytucji parających się opracowywaniem ulotek, nie rozumie podstawowych zasad budowaniu wizerunku marki co następnie wyjątkowo wpływa na sprzedaż, projektując ulotki piękne choć z zasady niedostatecznie efektywne, każdy detal może wpłynąć na to czy skutki jej rozdawania będą dość opłacalne, przykładem może być już rozlokowanie tekstu na takiej ulotce.

Jak możemy układać?

Bez wątpienia spotkałeś w swym życiu niejedną agitkę reklamową. Lecz czy zagłębiałeś się kiedyś w to, w jaki sposób została ułożona lub jak jest zrobiona?

Do tego czasu nie zaprzątałeś samemu sobie tym umysłu, w obecnej chwili możesz wyszukiwać w swoim apartamencie agitek. Jeżeli planowałeś czerpać spośród nich przykład to tego własnoręcznie bynajmniej nie polecam. Przewaga z nich nie trzyma się naczelnych zasad, jakie Tobie w tym miejscu przedstawię.

Pierwsza strona ma zachęcić czytelnika do wczytania się w detale Twojej oferty.
Ma ona zawierać zwięzłe hasła, które to go zaintrygują, nie zapominaj o ciekawym nagłówku, musi być on powierzchowny ale wyjątkowo treściwie opisać co możesz kupującemu sprzedać. Pamiętaj, że broszura bynajmniej nie może być przeciążona tekstem oraz bezspornie musi być przede wszystkim zrozumiała!

Gdy zabierasz się do sporządzania oferty, którą wydrukujesz na ulotce, stosuj takie sformułowania aby pisać do nabywcy bezpośrednio, nie uogólniaj treści agitki do wszystkich osób na ziemi. Zaprezentuj swoją ofertę taką metodą, aby kupujący wyczuwał że zwracasz się do niego. Nie buduj wyrażeń do których należy “Zapraszamy do skorzystania z naszej propozycji”, “Kochani Państwo”, “Wartościowi konsumenci”, wymień to na:

“Zadzwoń już teraz, odpowiemy na wszelkie Twoje zapytania.”
“Przyjdź do nas już dziś i znajdź to czego przez cały czas poszukiwałeś.”
“Sprawdź produkt na żywo”

współautor: http://www.emgraf.pl/

Dodaj komentarz