Jak utworzyć skuteczny oraz doskonały projekt agitki marketingowej?

Czy pomimo tego iż ulotki stały się szczególnie popularne, niejednokrotnie wręcz popularnie wręczane, „ładowane” poprzez osoby, które je rozprowadzają, to wciąż potrafią być wydajną formą budowania wizerunku? Zdecydowanie tak! Szczególnie istotnym składnikiem który wpłynie na twój obrót jest tekst który na niej wypiszemy. Zawartość agitki w decydującej mierze zaważy czy agitka będzie sprzedawała albo nie. Poznaj prawdę jak kształtować ciekawy opis swojej oferty i dlaczego zyski są ważniejsze niźli zalety.
Jeśli studiujesz ten tekst, to wskazuje na to że wypatrujesz wytycznych w temacie przygotowywania agitki reklamowej. W tym tekście opiszę w jaki sposób skomponować treść ulotki marketingowej, która sprzedaje plus przedstawię wielokrotnie popełniane błędy przez handlowców, którzy osobiście lub z pomocą grafika podejmują się jej tworzenia.

Myślę, że ten tekst nie tylko pomoże Tobie przygotować agitkę marketingową która da Ci pożądane korzyści, lecz także poszerzy Twoją wiedzę o trochę efektywnych oraz pożytecznych metod sprzedaży, co uprości Tobie wybór optymalnej firmy, która ją dla Ciebie zrealizuje.

Czym tak rzeczywiście jest „skuteczna ulotka reklamowa”?

Skoro w obecnej chwili zakładasz, że właściwie każda ulotka jest w niejaki sposób skuteczna, to możesz mieć zupełną rację.

Jednakoż aby zrozumieć, dlaczego nie każdą ulotkę mamy możliwość określić dobrą, posłuże się tutaj przykładem.

Przyjmijmy, że agitkę do rąk własnych otrzymało 1000 ludzi, z Twojej oferty skorzystało jednak tylko 10 osób, zatem Twoja ulotka uzyskała 1% konwersji (konwersja  to ilość zdobytych kupujących, w owym przypadku określona w %).

Co tymczasem zrobi prosty biznesmen w sytuacji, gdy potrzebuje uzyskać 10x więcej kontrahentów? Niewątpliwie wręczy dziesięć razy więcej agitek, ciężko orzec czy rzeczywiście liczba kupujących zwielokrotni się dziesięciokrotnie, przypuszczalnie będzie wyższa a może gorsza niż planowana. Jednak wzmocnienie jej skuteczności zadziała dobrze na sprzedaż dzięki takiej samej liczbie wręczonych broszurek reklamowych!

Nie chodzi jednak w tym artykule o przepowiadanie z fusów. Skuteczniejszym wybiegiem byłoby zastanowić się czy oby owa broszura faktycznie skutecznie sprzedaje, czy po prostu przez przypadek dziesięć nabywców potwornie czegoś chciało.

Można też pomyśleć, że właściwie każda osoba lekceważy broszury. Nic bardziej mylnego! Z realizowanych analiz wynika, że broszury bywają szczególnie powszechnie jedynie pobieżnie przerzucane przez większość adresatów. Nawet w przypadku, gdy ktoś ją ma zamiar wywalić. Oznacza to tylko jedno, planując wykonanie agitki marketingowej jej całokształtem masz sprawić, żeby w dosłownie kilka sekund przyszły klient zafascynował się Twą ofertą.

Wiadomo wykonanie bardzo dobrej broszury reklamowej nie uczyni, że jeżeli masz kawiarnię i człowiek po prostu nie popija kawy, zacznie ją chłeptać…

Dodaj komentarz