Co umieścić na agitce?

Najistotniejszy punkt treści agitki to tytuł, jeśli mniemasz że należy umieścić w nim jedynie sygnet swej firmy oraz jej nazwę, to nieszczęśliwie nie masz racji. Nagłówek musi zachęcić teoretycznego czytelnika do wgłębienia się w resztę twojej ulotki, jeśli będzie nieprawidłowo zbudowany może spowodować obniżenie efektywności Twojej agitki marketingowej, w najmarniejszych przypadkach może doprowadzić do jej kompletnego zlekceważenia przez niemal 96% odbiorców.Odpowiedzią dlaczego sam logo i nazwa firmy w tytule to niezwykle niedobry koncept, zastanów się czy w momencie rozpowszechniania agitki jesteś na tyle znaczący by sobie na takie działanie pozwolić.

Bezpretensjonalnie napisane tytuły mają za zadanie same wyłożenie istoty oferty, np. “Zakład fryzjerski Ola”, chociaż myślę że po przeglądnięciu fragmentu bieżącego eseju zastanawiasz się nad jego mętną skutecznością.

Stworzyć dobry nagłówek to czynność niechybnie najtrudniejsza, aby go odpowiednio napisać należy nawiązać do potrzeb odbiorców z określonej branży, możesz wykorzystać nagłówek, który zainteresuje wszystkich Twoich kontrahentów do zagłębienia się w ofertę.

Jeżeli dręczysz się jak stworzyć skuteczny tytuł, to mam pewność, że ty znakomicie znasz swoją dziedzinę, uzyskałeś już doświadczenie jakie pozwoliło Ci wyśledzić, czego oczekują Twoi klienci, możesz wynotować sobie trochę takich potrzeb, pogadać z kolegami i zapytać się które sformułowanie nie pozwoliłoby im na porzucenie ulotki.

Miej na uwadze również że nieobowiązkowo musisz zaczynać z grubej rury, jeśli nie jesteś przekonany że rzeczony tytuł będzie odpowiedni masz możliwość powrócić do standardowego, możesz za każdym razem nadrobić zwykły nagłówek pozostałą angażującą klientów treścią, wtedy i tak wyróżnisz z wielu agitek reklamowych.

Przygotowywanie dobrych aż do wysoce skutecznych tytułów to wynik długofalowych praktyk rzeszy copywriterów i osobistości które zajmują się marketingiem. Do tej pory przeglądając wiele broszurek reklamowych, bynajmniej nie zaobserwowałem by ktoś robił to w sposób przynajmniej odpowiedni.

Dla tego jeśli stwierdzasz że zarabiasz sprzedażą wyjątkowych towarów, może masz do zaoferowania usługi atrakcyjniejsze niż konkurencyjne firmy, może też mniejsze ceny lub cokolwiek innego to wszelkie korzyści które wynikają z Twojej przewagi zamieść na agitce. Może niekoniecznie w identyczny sposób jak zamieszczony w niniejszym eseju. Czy zastosujesz te techniki w praktyce przy pisaniu broszury to pytanie tylko i wyłącznie do Ciebie.

Dodaj komentarz